Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ethel | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina adreskraków zarejestrowany07.08.2006 @14:21:31 ostatnio na stronie19.07.2009 @18:08:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze880 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Ciborrrek    10.05.2008 @16:20:21
Dzieki za koment...
Szkic zawsze wykonuje jako pierwszy...
Hm... moze rzeczywiscie zbyt malo obserwacji...
Pozdrawiam!
_______
All the time I just want to..............
~Agyyy    11.03.2008 @20:12:12
dzięki
~Kainaa    05.01.2008 @20:13:20
bo to zdjęcie jest obrobione w technice tilt-shift...
ostatnio edytowane: 2008-01-05 20:15:07
~joda    05.01.2008 @19:53:24
dzieki i pozdrawiam
~malkesz    05.01.2008 @19:47:18
przekażę modelce o tych paznokciach xD
_______

~boczila    03.01.2008 @20:00:07
Dziękuje
~boczila    03.01.2008 @19:59:52
Dziękuje
~dlugierzesy    03.01.2008 @19:56:55
;]
_______
if you want me, satisfy me...
~radwar    03.01.2008 @19:53:38
Dziękuje Pozdrawiam
~Yelpatov    03.01.2008 @19:52:24
dzięki z xxi wieku
~inana1980    31.12.2007 @20:56:43
dziekowac mile
~Aunne    27.12.2007 @11:04:49
heh, nie ma się czego bać :P
_______
Mój jest ten kawałek podłogi, nie mówcie mi więc co mam robić
~flesh90    27.12.2007 @11:00:19
własnie wiem ale gdzie to sie robi bo nie moge obczaic?!!?!:P
~vampik    23.12.2007 @16:45:10
jej ^^ zostałam dowartościowana i wycałowana : >
_______
popatrz http://www.contrive.pl moje portfolio
~vampik    21.12.2007 @18:00:51
Krakow krakow krakow ^^ fanie
_______
popatrz http://www.contrive.pl moje portfolio
~karina2007    17.12.2007 @12:49:34
pozdrawiam
~jhenel    10.10.2007 @21:59:45
Witaj moja Krajanko. Bardzo dziękuję za wizytę
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~ChocolateSoul    16.09.2007 @22:18:11
całkiem sympatyczna galeria...podoba mi się pozdrawiam
_______
"Myblood is working bu my, my heart is DeAd! Hey whaddyah know?"
~ancraite    13.09.2007 @15:10:04
dzięki za komentarz i życzenia
co do mojego rysunku to trudno mi wytłumaczyć jego konwencję
~PannaD    26.08.2007 @09:50:25
dzięki za ocenkę
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~saymonvip    24.08.2007 @11:36:19
dzięki za komentarz
~sedlak    23.08.2007 @19:21:58
dziękuję za komentarz!
~sedlak    23.08.2007 @19:21:53
dziękuję za komentarz!
~malinowomi    23.08.2007 @19:03:21
dziękuję :D
~magdalene17    23.08.2007 @10:24:35
Dzięki :D
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt